Heren turnen

Op 9 en 10 maart turnde de jongens hun 1e landelijke wedstrijd in Amsterdam.

Han Elkenbracht mocht de spits afbijten. Hij maakte hier en daar wat slordige foutjes, waarmee hij op de 14e plaats eindigde. Han heeft nog 1 kwalificatiewedstrijd waarbij de beste 32 doorstromen naar de ½ finale

Pepijn de Koning en Tijn Soekarman mochten daarna hun wedstrijd draaien. Het ging op alle fronten goed genoeg om bij de beste 24 te eindigen om door te mogen stromen naar de kwart finales. Pepijn werd 23e en Tijn 15e.

Daarna was Jimmy aan de beurt. Op vloer een meesterlijke oefening wat hem de hoogste score opleverde van de hele dag. Uiteindelijk werd hij 13e. Hij heeft nog 2 kwalificatiewedstrijden waarbij hij bij de beste 12 moet eindigen om door te stromen naar de NK

Op zondag 10 maart was Mathias de Pooter aan de beurt.

Hij draaide een sublieme wedstrijd en mocht zelfs de bronzen medaille in ontvangst nemen. Uiteraard hoort hij bij de beste 18 die door mochten stromen naar de kwart finale. Gefeliciteerd.

Als laatste mocht Fabian Gaemers nog even zijn kunnen tonen. Helaas door een val miste hij net 0,100 voor een podiumplek. Maar hij heeft een uitstekende wedstrijd gedraaid. Ook Fabian heeft zich geplaatst bij de beste 18 voor de kwartfinales.