Spetterende afsluiting seizoen

Zaterdag 17 juli van 9.00 tot 17.00 uur sluiten wij klimmend, klauterend en spelend het seizoen af. Al onze jeugdleden zijn die dag welkom in sporthal De Zijde die is omgebouwd tot een speelparadijs!

Wat is er allemaal te doen?

Speciale hoek voor kleutergroepen
Met o.a. een mini-stormbaan, springkussen, klim- en klauterparcour, kiddyride en schminken.

Activiteiten voor 6 jaar en ouder
Twee grote stormbanen, freerun parcours, trampoline springen, airtumbling, klittenbal mikken, oud Hollandse spelen, schminken en nog veel meer.

Workshops
’s Ochtends en ’s middags geven onze docenten en trainers een workshop dans en acrogym. Wil je hier bij zijn? Zorg dan dat je op een van onderstaande tijdstippen er bent:
• Dans: 10.00 uur en 13.30 uur
• Acrogym: 11.30 uur en 15.00 uur

Drinken en eten
Van 11.00 tot 12.00 uur en van 16.00 tot 17.00 uur kan je een ijsje halen bij de ijscokar (één per kind). Bovendien zorgen wij voor limonadesiroop, een snoepje en een gezonde snack. Ben je van plan lang te blijven, neem dan zelf brood mee.

Verrassing
Als je naar huis gaat, dan krijg je een leuke verrassing!

Info voor ouders

Voor wie
Alle jeugdleden zijn welkom. Vooraf aanmelden is niet nodig.

Vanwege de coronamaatregelen mogen alleen de ouders van de G-stars naar binnen om hun kind te begeleiden. Zij ontvangen aparte informatie via de trainster.

Toegang
Je mag je kind brengen en ophalen wanneer je wilt. Bij binnenkomst krijgt ieder kind een polsbandje om met daarop het telefoonnummer van een ouder/verzorger. Als een kind aangeeft dat hij/zij naar huis wil, dan bellen wij dit telefoonnummer. Kom je je kind ophalen, dan roepen wij de naam van je kind om. Continu zijn er begeleiders van SV DOTO bij de ingang en alle activiteiten aanwezig.

We maken er een spetterende dag van. Tot de 17e!