Paastoernooi 2019

Zaterdag 20 april was het tijd voor het jaarlijkse Paastoernooi van SV Doto Lansingerland in de turnhal van sporthal de Zijde.  Alle kinderen van de recreatie en de selectie mochten hun oefeningen laten zien.

Ondanks de meivakantie en het warme weer deden er 250 turnsters, turners en acrogymnasten mee! Voor de recreanten is dit een leuke kans om aan hun ouders te laten zien hoeveel ze geleerd hebben, en voor de selectie is het een leuke ontspannen wedstrijd.

De turnsters, turners en acrogymnasten werden allemaal beoordeeld door officiële juryleden en kregen aan het eind een mooi diploma met hun scores mee. De Paashaas had een drukke dag en heeft in alle categorieën aan iedereen prijzen uitgereikt. De meisjes lieten oefeningen zien op de brug, balk, vloer en sprong. De jongens selectiegroep  lieten hun kunsten zien op rekstok, gelijke brug, ringen, sprong, vloer en het paard voltige. De recreanten jongens alleen vloer, sprong, brug en rek. De deelnemers deden hun uiterste best, de sfeer was goed, de oefeningen werden bewonderd door ouders, opa’s en oma’s en de medailles met trots mee naar huis genomen.

Dankzij de hulp van vele juryleden, vrijwilligers en trainers was het een geslaagd toernooi!