Nieuwsbrief - september 2021

Tribune weer open

Wij hebben er lang op moeten wachten, maar publiek is vanaf zaterdag 25 september weer welkom om naar de trainingen te komen kijken. De 1,5 meter regel komt vanaf die dag te vervallen, zodat wij weer veilig de tribune kunnen openstellen.

Blijf denken aan…

Desinfecteer je handen bij de ingang.

Heb je klachten: blijf thuis en laat je zo snel mogelijk testen.

Open lessen week dans

In de week van 27 september tot 2 oktober zijn leden, maar ook vriendjes en vriendinnetjes welkom om een keertje mee te doen met een les streetdance, klassiek ballet, modern of kinderdans. Bekijk het rooster welke les je leuk lijkt en voor jouw leeftijd geschikt is, en stuur een mailtje naar dans@svdoto.nl.

Ben je daarna zo enthousiast dat je elke week (een extra les) wilt dansen? Al lid? Vul dan het mutatieformulier in. Nog geen lid, dan vul je het inschrijfformulier in. Beide formulieren zijn te vinden op onze website

PLUS actie ‘Spaar je club gezond’

Super hoe jullie aan het sparen zijn voor SV DOTO via de PLUS-actie ‘Spaar je club gezond’. Blijf ons steunen, want zolang de actie duurt, kan het bedrag nog veranderen. Het totale sponsorbedrag wordt namelijk aan het einde van de actie verdeeld over de verschillende verenigingen.

Onze trouwe supporter de heer Remmig spaart ook voor ons mee. Al je niet gebruikte punten kan je in de brievenbus stoppen van Vlashoeck 63 in Bergschenhoek, om de hoek bij PLUS Koelhuis. Hij zorgt ervoor dat de codes worden geactiveerd en aan SV DOTO worden geschonken. Sparen kan tot en met zaterdag 13 november. Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvang je een sponsorpunt met een unieke code. Meer informatie

Grote Clubactie gaat weer van start!
De Grote Clubactie is van start gegaan! Na het grote succes van voorgaande jaren, doen wij ook weer mee. Je kan voor SV DOTO (online) kaarten verkopen voor € 3,- per stuk. Van de opbrengst gaat maar liefst 80%, dus € 2,40 per lot, naar onze clubkas! De opbrengst gaat naar de aankoop van nieuwe materialen en de organisatie en aankleding van onze jubileumvoorstelling in 2022. Nog geen lotenboekje gehad? Vraag het aan je trainer of docent.

Online loten verkopen

Deel de verkooplink https://lot.clubactie.nl/lot/sv-doto/446881 via WhatsApp, social media en andere kanalen met familie en vrienden. De koper vult zijn gegevens online in en geeft een machtiging.

Online Superlot verkopen

Met een Superlot ter waarde van € 150 verkoop je 50 loten in één keer. Dit is direct € 120 voor onze clubkas! Ieder verkocht Superlot geeft kans op het Grote Clubfeest! Dit is een ideaal lot voor bedrijven die onze vereniging willen steunen. (ver)Koop een Superlot