Nieuwsbrief november

Als vereniging draaien wij grotendeels op leden die betrokken zijn bij de vereniging. Daarom graag je aandacht voor een aantal belangrijke onderwerpen in deze nieuwsbrief.

REMINDER: Algemene Ledenvergadering - 1 december 2022

Op donderdag 1 december om 20.00 uur vindt de Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats in Sporthal De Zijde. Krijg een (financieel) inkijkje in het afgelopen jaar, welke ontwikkelingen zijn er, laat je stem horen en denk mee! Klik hier voor de agenda, en de notulen van de laatste vergadering.

Aanmelden kan tot en met maandag 28 november door een mail te sturen naar secretariaat@svdoto.nl.

DRINGEND: op zoek naar ondersteuning!

Wij hebben al meerdere malen een oproep gedaan om enthousiaste vrijwilligers te vinden. Helaas zijn wij nog steeds heel dringend op zoek naar ouders of betrokken personen die een paar uur per maand een van onderstaande activiteiten wil oppakken. Specifieke ervaring of kennis is niet nodig.

* Ondersteuning ledenadministratie: verwerken van aanmeldingen, mutaties en opzeggingen van leden in ons systeem.

* Ondersteuning debiteurenadministratie: opstellen van betalingsherinneringen, nabellen van openstaande facturen en het versturen van aanmaningen.

* Bestuurslid: meedenken met beleid, contact met de sportcoördinatoren, projecten op gebied van financiën, HR of communicatie. Bij toetreding van een nieuw bestuurslid kijken waar zijn/haar affiniteit ligt en hoe wij de portefeuilles onderling verdelen.

Voor meer informatie stuur een mail naar secretariaat@svdoto.nl.

Jurycursus volgen?

Lijkt het je leuk om een jurycursus te volgen? Wil je leren hoe een turnoefening wordt beoordeeld? Volg dan nu gratis een jurycursus. Als vereniging en KNGU-lid zijn wij verplicht om voor wedstrijden een aantal juryleden aan te leveren. Wij kunnen dan ook altijd nieuwe juryleden gebruiken. De opleiding tot jurylid turnen heren lid is volledig digitaal en kan je op ieder gewenst moment starten vanaf januari 2023. De opleiding voor jurylid turnen dames is zowel digitaal als online te volgen. Lees meer op de KNGU-website, kijk in de agenda of informeer bij een van de trainers.

NIEUW: kinderdans 3 tot en met 6 jaar

Is jouw kind ook altijd aan het springen, draaien en dansen? Na de kerstvakantie start op woensdag van 15.00 tot 15.45 uur een nieuwe dansles voor kinderen van 3 tot en met 6 jaar. Laat je kind al op jonge leeftijd kennismaken met dans. Aansluitend aan hun belevingswereld, laten wij onze jongste leerlingen hun bewegingsplezier ontdekken.

Interesse? Meld je aan of volg eerst een gratis proefles. Dit kan op woensdag 11 januari of daarna elke eerste woensdag van de maand. Stuur een mail naar dans@svdoto.nl.

SPAM-mail - betalingsverzoek

Van een aantal leden hebben wij vernomen dat zij een SPAM-bericht hebben ontvangen met het verzoek om € 133 te betalen. Dit is geen bericht van SV DOTO, het is een phising-bericht. Betalingsverzoeken vanuit SV DOTO zijn alleen voor contributie of wedstrijdgelden, verstuurd uit een mailadres eindigend op @svdoto.nl

Inleveren boekjes Grote Clubactie!

Vergeet niet je lotenboekje uiterlijk deze week (14 t/m 20 november) in te leveren bij je trainer/docent, anders kunnen ze niet meer worden geregistreerd.

Vriendenloterij

Speel je mee met de Vriendenloterij? Kies dan SV DOTO als goed doel. Wij zijn namelijk officieel partner van de Vriendenloterij. Minimaal 40% van elk lot komt ten goede aan de vereniging.