Nieuwsbrief - maart 2021

Beste leden,

De laatste persconferentie bracht helaas niet het nieuws dat we hoopten: we mogen nog niet binnen trainen. Nu we richting het voorjaar gaan en de gemeente haar medewerking verleent, gaan we starten met buiten sporten voor alle leden. We hebben er het volste vertrouwen in dat we weer veel sportplezier met elkaar gaan beleven.

Buitenrooster
Helaas hebben we de afgelopen maanden niet of nauwelijks kunnen sporten. En het is afwachten wanneer we wel weer binnen mogen trainen. De trainers willen heel graag weer met iedereen gaan sporten en gaan deze maand nog starten met een buitenrooster. We proberen zoveel mogelijk het normale rooster aan te houden, maar hebben rekening te houden met o.a. schooltijden en de avondklok. En uiteraard zijn we afhankelijk van de weersomstandigheden. Op korte termijn ontvang je het ‘buitenrooster’ via de mail.

Tegemoetkoming
Aangezien we ‘verloren’ trainingsweken hebben, willen we iedereen tegemoet komen door 25% van de jaarcontributie terug te betalen. Dit verrekenen we met de jaarcontributie van seizoen 2021-2022. De reden hiervoor zijn dat diverse soorten lidmaatschappen, verschillende betalingswijzen en -termijnen het niet mogelijk maken om dit administratief eerder te regelen. In de laatste Algemene Ledenvergadering is vastgesteld dat de contributie voor het volgende seizoen gelijk blijft.

Uit ervaring weten we dat sommige leden de club kunnen en willen ondersteunen door af te zien van bovenstaande 25%-regeling. Je kan dit laten weten door een mail te sturen naar penningmeester@svdoto.nl. Vermeld hierin duidelijk je naam en geboortedatum.

Club van de Week
De Vriendenloterij heeft ons benoemd tot een van de Clubs van de Week. We hebben een bedrag van € 5.000 ontvangen om te besteden aan de vervanging van versleten materiaal. We zijn blij met deze extra steun.