Nieuwsbrief - juni 2021

De eerste weken van binnen sporten hebben we achter de rug. Met veel plezier zagen we iedereen weer terug. In deze nieuwsbrief lees je over welke versoepelingen er nog meer aan komen. En meld je aan voor de ALV op donderdag 1 juli; de gelegenheid voor leden om te kunnen meedenken, -praten en stemmen over de toekomst en het beleid van de vereniging.

Versoepeling maatregelen
Vanaf 5 juni gaat de sport weer verder open en dat betekent ook voor onze vereniging dat er meer is toegestaan. Wij laten de versoepelingen ingaan van maandag 7 juni:
• Personen van 18 jaar en ouder houden onderling 1,5 meter afstand, tenzij dit nodig is voor de sportbeoefening.
• Groepslessen zijn voor alle leeftijden toegestaan.
• Er mogen maximaal 50 personen (exclusief trainers/docenten) in één ruimte als er sporters van 18 jaar of ouder aanwezig zijn.
• De kleedkamers en douchen zijn weer open.

Normale rooster
We gaan zoveel mogelijk weer het normale rooster (link) draaien qua aanvangstijd en tijdsduur. Voor een beperkt aantal lesuren is dit niet mogelijk vanwege de maatregel ‘maximaal 50 personen’. Als dit voor jouw les geldt, dan ontvang je deze week specifieke informatie van je trainer of docent.

Blijf denken aan….
• Desinfecteer je handen bij de ingang.
• Als je 13 jaar of ouder bent, dan ben je verplicht een mondkapje te dragen in de niet-sportruimten, zoals de ontvangsthal. In de turnhal, dans- en sportzalen mag het mondkapje af.
• Ouders/niet-sporters gaan niet naar binnen, tenzij dit medisch noodzakelijk is.
• Verlaat na het sporten zo snel mogelijk sporthal De Zijde.
• Heb je klachten: blijf thuis en laat je zo snel mogelijk testen.

Algemene Ledenvergadering
We nodigen je graag uit om op donderdag 1 juli online de ALV bij te wonen. We starten om 20.00 uur. Op de website vind je de agenda en de notulen van de laatste vergadering

Aanmelden
Aanmelden kan tot en met vrijdag 25 juni door een mail te sturen naar secretariaat@svdoto.nl met daarin je naam en soort sport (gym, acrogym, streetdance, enz.). Na aanmelding ontvang je een uitnodiging voor de online meeting en ‘spelregels’.

Vragen stellen
Om de vergadering zo geordend mogelijk te laten verlopen, vragen we je vooraf vragen te stellen. Stuur deze uiterlijk vrijdag 25 juni naar secretariaat@svdoto.nl. Het bestuur beantwoordt deze vragen tijdens de ALV. Tijdens de vergadering is het beperkt mogelijk om vragen te stellen.