Nieuwsbrief - januari 2021

Beste leden,

In de eerste plaats hopen we dat jullie allemaal gezond en fit zijn. COVID-19 bepaalt voor een belangrijk deel hoe ons leven er op dit moment uitziet en dus ook de sportmogelijkheden. Inmiddels hebben we al ruim zes weken niet kunnen sporten in onze hal en zalen. We werken thuis; of dit nu voor school is of voor werk. Laten we met elkaar positief blijven en uitkijken naar het moment dat er meer mogelijk is en we weer met elkaar kunnen sporten. Tot die tijd doen onze trainers en docenten hun uiterste best om contact met jullie te houden en zoveel mogelijk activiteiten aan te bieden.

De afgelopen weken hebben we niet of nauwelijks kunnen sporten en het is nog onzeker wanneer dit weer wel kan. Daarom willen we net als vorig jaar onze leden tegemoet komen door een teruggave van een deel van de contributie. We wachten de duur van de maatregelen af en gaan bekijken hoe we dit administratief goed kunnen regelen. Meer informatie hierover volgt dan ook op een later moment.

In beweging blijven
Helaas laten de weeromstandigheden het niet toe om met alle groepen naar buiten te gaan. Gezien het grote aantal leden dat we hebben, zou dit betekenen dat onze trainers en docenten urenlang in de kou en/of regen les moeten geven.

De trainers en docenten houden met hun eigen groepen contact over wat er wel mogelijk is. Ook op de homepage van onze website staan meerdere challenges die jong en oud kunnen doen.

We wachten tot de temperaturen wat beter worden, maar bovenal hopen we weer snel binnen te mogen sporten.

Ontbrekende plaatjes in jubileum verzamelboek
Wellicht heb je het al in de Heraut en op social media voorbij zien komen, maar een actieve inwoner van Berkel en Rodenrijs heeft duizenden plakplaatjes van SV DOTO verzameld. Hij deelt deze graag met onze leden. Mis jij nog één, tien of bijna alle plaatjes, mail dan naar pr@svdoto.nl. Geen jubileumboek (meer)? Daarvoor vinden we vast een oplossing.