Nieuwsbrief april 2022

We kijken terug op een gezellig Paastoernooi. Fijn om alle activiteiten in de hal en op de tribune te zien. Er zijn alweer verschillende acro- en turnwedstrijden geweest. En we weten dat er hard wordt geoefend voor de Jubileumvoorstelling in juni. Kortom, we zijn weer volop in beweging.

Save the date: Jubileumvoorstelling
Op zaterdag 25 juni is het dan eindelijk zover: de Jubileumvoorstelling ter ere van ons 70-jarig bestaan. Alle groepen die sporten bij SV DOTO doen mee en zijn ‘in het geheim’ aan het voorbereiden. Schrijf deze datum alvast in je agenda. De voorstelling is in Theater aan de Schie in Schiedam. Tijden volgen.

Wil je ook een bijdrage leveren? We kunnen nog hulp gebruiken:

* Ontwerpen programmaboekje.

* Actief benaderen van sponsoren of wellicht wil je zelf sponsoren.

* Coördinator kappen en coördinator visagie. Ze hebben de leiding over de hulpouders.

Voor meer informatie kan je contact opnemen met dans@svdoto.nl.

Meivakantie en feestdagen

Op de volgende dagen is er geen training:

Woensdag 27 april – Koningsdag

Maandag 25 april tot en met zondag 8 mei – meivakantie

Donderdag 26 mei – Hemelvaartsdag. Vrijdag 27 mei gaan de trainingen door!

Maandag 6 juni - 2e Pinksterdag

Belangrijk: van maandag 9 mei tot en met 25 juni is de tribune gesloten vanwege schoolexamen die in dit gebouw worden gehouden.  De tribune wordt dan gebruikt als kleedkamer. En vervolgens voor de ‘geheime’ voorbereiding van de jubileumvoorstelling.

Nieuw SV DOTO trainingspak

Eindelijk is het zover: de nieuwe trainingspakken zijn verkrijgbaar in de winkel van Wijtman Sport, Berkel en Rodenrijs. Trots presenteren we het nieuwe trainingspak met de jas in de kleuren van SV DOTO en het logo op de achterkant, en een zwarte trainingsbroek of legging. De kleding is van mooi materiaal, heeft een goede pasvorm en is leverbaar tot en met seizoen 2024/2025.

Onze wedstrijdleden dragen deze pakken tijdens de wedstrijden. Maar alle leden kunnen natuurlijk de kleding aanschaffen. Voor dit seizoen, tot en met augustus 2022, hebben we een mooie korting van maar liefst 40% kunnen afspreken met Wijtman Sport. Deze korting geven we volledig aan onze leden. Meer informatie of bekijk & bestel in de webshop. Binnenkort kan je ook een hoodie met SV DOTO logo aanschaffen.

Save the date: Algemene Ledenvergadering
We nodigen je graag uit om op dinsdag 21 juni de ALV bij te wonen. Gelukkig mag dit weer live; we starten om 20.00 uur in De Zijde.

Aanmelden kan tot en met vrijdag 17 juni door een mail te sturen naar secretariaat@svdoto.nl met daarin je naam en soort sport (gym, acrogym, streetdance, enz.). Via dit mailadres kan je ook alvast vragen stellen.

Vacatures bestuur
We zijn op zoek naar een nieuwe voorzitter en secretaris. Yvette, voorzitter, treedt aan het einde van dit seizoen af. Twann, penningmeester, draagt zijn taken over aan Sebastiaan die nu secretaris is. Ben jij of ken jij iemand die graag coördineert en besluitvaardig is (voorzitter) of die vergaderingen goed kan ondersteunen en onze inbox en brievenbus beheert (secretaris)? Neem contact met ons op via secretariaat@svdoto.nl.

Het bestuur is een leuke groep vrijwilligers die prettig met elkaar samenwerkt. We vergaderen elke 6 tot 8 weken circa 1,5 uur. Twee keer per jaar is er een Algemene Ledenvergadering. Daarnaast ben je gemiddeld 2 uur per week kwijt aan werkzaamheden voor de vereniging. Lees meer