Info avond 18 feb 2019 19.30 Zijde

Informatiebijeenkomst maandag 18 februari
om 19:30 uur in Sporthal De Zijde.

Bent u opzoek naar een nieuwe uitdaging?

Zoekt u een zinvolle tijdsbesteding van uw vrijetijd?

Zoals u inmiddels in de mail van de vereniging heeft kunnen lezen gaat het niet goed met DOTO! Financieel komen we goed rond en dat is  goed genoeg, maar geld maakt niet gelukkig zegt men weleens.

Dat is in ons geval niet minder waar, want op geld alleen kan een vereniging niet draaien. We hebben ook mensen nodig die het draaiende houden!

Inmiddels is het bestuur steeds kleiner aan het worden omdat oud gedienden wel stoppen maar er niemand het stokje overneemt. Zonder een voorzitter, penningmeester, pr-medewerker, ledenadministratie, enzovoorts kunnen we niet blijven bestaan!

Hoe meer mensen op een vast stukje willen helpen, hoe meer we alle taken kunnen verdelen en de last dus niet te groot wordt.

KOM DUS 18 FEBRUARI NAAR DE VERGADERING EN KIJK HOE JIJ DOTO KAN HELPEN TE BLIJVEN BESTAAN!

Met vriendelijke groet

Bestuur sv DOTO