Meld je aan voor online ALV

Beste leden van SV DOTO,

We nodigen je graag uit om op donderdag 19 november online de Algemene Ledenvergadering (ALV) bij te wonen. We starten om 20.00 uur. Op de website vind je alle documenten: agenda, notulen laatste vergadering en instemmingsverzoeken.

Aanmelden
Aanmelden kan tot en met maandag 16 november door een mail te sturen naar secretariaat@svdoto.nl met daarin je naam en soort sport (gym, acrogym, streetdance, enz.). Na aanmelding ontvang je een uitnodiging voor de online meeting en ‘spelregels’.

Vragen stellen
Om de vergadering zo geordend mogelijk te laten verlopen, vragen we je vooraf vragen te stellen. Stuur deze uiterlijk maandag 16 november naar secretariaat@svdoto.nl. Het bestuur beantwoordt deze vragen tijdens de ALV. Tijdens de vergadering is het beperkt mogelijk om vragen te stellen.

We zien jullie graag op donderdag 19 november.

Bestuur SV DOTO
Yvette, Manon, Twann, Jordy en Annejette