Sponsoring

Een vereniging kan niet bestaan zonder sponsoren. Als je interesse hebt om SV DOTO te sponsoren, neem dan contact op voor de mogelijkheden via pr@svdoto.nl.

Sponsormeter

Sponsormeter.com is een makkelijke manier om extra sponsorinkomsten op te halen voor SV DOTO. Je koopt een product bij een webwinkel zoals Bruna, Thuisbezorgd.nl of Booking.com. Je betaalt niets extra's, maar SV DOTO krijgt een percentage van elke aankoop die je doet. Kijk snel welke webwinkels zijn aangesloten.

Ellen van Wijk

Ik ben Ellen van Wijk, moeder van 5 kinderen waarvan er 2 bij svDOTO turnen in de A-selectie. Op maandag en woensdag sta ik zelf als trainster in De Zijde en daarnaast ben ik neonatologie-verpleegkundige in Gouda.
Omdat ik eerder sponsoracties heb georganiseerd, wil ik deze ervaring nu voor svDOTO inzetten. Ik hoop dat we met deze commissie svDOTO kunnen ondersteunen om weer een financieel gezonde vereniging te worden.

Om dit te bereiken, hebben we uw hulp hard nodig. We zijn op zoek naar mensen die de sponsorcommissie (incidenteel) willen ondersteunen bij het organiseren en uitwerken van diverse activiteiten. Meld u aan via sponsor@svdoto.nl